Friday, February 1, 2013

DR. M SENANG HIDUP TANPA ISA




"Tanpa ISA, saya berasa lebih selesa," katanya.

Ulasan GB

Orng yang hidup dengan kebatilan akan sentiasa terasa bimbang dengan masa depannya. Kerana kebatilan itu ialah sesuatu yang PASTI binasa -itu janji Allah dalam Al-Quran.

Memang Pakatan akan menangkap raai menteri-enteri UMNo - tetapi - bukan kerana alasan mereka seteru Pakatan, tetapi adalah kerana salahlaku dan rasuah yang dilakukan, kerana kezaliman dan kekejaman yang mereka telah laksanakan sepanjang 55 tahun menjadi kerajaan.

Mahathir tiba-tiba mengakui lebih selesa tanpa ISA, sedangkan beliaulah yang menggunakan ISA untuk menangkap seteru-seteru politiknya seperti di dalam Operasi lalang. Ia jelas menunjukkan bahawa Mahathir adalah si hipokrit yang paling tinggi darjahnya.

Jika kerajaan Pakatan tidak menggunakan ISA dan tidak mengambil tindakan ke atasnya atau menteri-menteri UMNO yang telah melakukan kesalahan namun mereka tidak boleh terlepas dari sunnatullah - hukum kebenaran dna keadilan akan tetap mengambil tempatnya - bahawa seorang yang melakukan kesalahn akan tetap menerima hukumannya. Tiada keraguan lagi mengenai hal itu.

No comments: