Monday, December 8, 2014

KENDURI CIKGU HAJI SALIM & CIKGU MUSTIKA


SEPETANG SELAMA 90 MINIT SAJA


Sepetang selama 90 +++ minit di Majlis Walimatulurus cucunda2 ,anaknda pada Cikgu Salim / Cikgu Mustika di Dewan SK Petani Jaya...............doakan bahagia dan sukses dunia/akhirat............terimakasih kerana dijemput dan alhamdulilillah srengenge dan keluarga dapat hadzir dengan izinNya
Sekaligus dapat bersua adinda Shuib Noh............hampir 33 thong tak pernah bertemu 4 biji mata............dulu sama2 nakal bersama lutong dan kera di Bukit Derdap dan ikan kareng di baroh sama di tangkap...........lintah dan pacat kekawan setia ,kekadang menggigit sampai kecelah kangkang................Lahuma dan Jeha dah mati keduanya,kami dah tak dapat mewarisi kegigihan mereka...........kami juga rindu pada lumpur dan selut , bendang kami dah lama di ceroboh oleh yajjuk wa makjud , yang tinggal cuma bukan lagi milik kami...........ceritanya panjang , cuma sependek ini dapat di lakarkan...............harap Shuib Noh boleh tidoq lena , boleh berdengkor sepanjang malam..............peeewiitt........id aku masokkan 17 keping gambar,simpan baik2
— with Cikgu Mustika and 2 others.

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI