Saturday, March 10, 2018

MEMOIR FUTURISTIK EXTRAORDINAIRES NO. 32 DUNIA MODEN ARKITEKNYA IALAH DAJJAL



Ku mulai dengan nama Allah , 99 semunya............sedar tak sedar dunia moden kini ( dunia akhir zaman ) ialah di bawah arkitek sang dajjal..........bagaimana dajjal boleh komunicated dengan ejen2nya ? Allah memberi kelebihan pada dajjal.......dajjal umurnya panjang , begitu juga dengan iblis dan setan..........walaupun Tamin Addari memaklumkan kepada Nabi saw,bahawa dajjal diberkas dan diikat , tapi ejennya meneruskan ejendanya.........siapa ejennya ? Iblis dan setan ,berperanan menghasut manusia bertubi2..........yahudi,syiah dan komunis dan almunafik akur dengan arkitek dajjal.
Secular states jelas dibina atas dasar dajjal.........soveriegnty of the state,patuh pada dasar2 politiknya..........secular states tidak taat pada perintah Allah dan RasulNya.......segala dasar dan undang2 berteraskan akal manusia yang memerintah.......dasar dajjal ialah merosakkan akidah tauhid umat manusia...........manusia patuh pada undang2 yang sesuai dengan kehendak pemimpin..........kalau pemimpin seorang gay,dia akan luluskan perkahwinan sesama jenis..........begitulah seterusnya.
Dajjal merendahkan diri wanita..........berpakaian tetapi telanjang , wanita berpakaian seperti lelaki , dan wanita berkelakuan seperti lelaki...........dan lelaki pun dibranded sebagai wanita.........fungsi wanita dan lelaki ditunggang-langgangkan.....disrupted ,turn upside down.......equal freedom of women and men.......family planning ......ini lah tamaddun dajjal......dajjal civilization.........merudumnya taraf kemasyarakatan.........the collapse of society.
“Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu dari adzab Jahannam, dari adzab kubur, dari fitnah kehidupan dan kematian, dan dari keburukan fitnah Dajjal”


No comments: