Monday, March 7, 2011

PAK LAH A & MAK TIMAH BEE

UNTUK KAWAN LAMA.............sapa pun boleh baca tak dak rahsia


Assalamulaikom



Dah lama dok cari gambaq nak buat satu entri , alhamdulillah baru hari ni dapat.
Hari tu hangpa mai aku tak dak di umah.........pi teman Miswan balik ke Kelantan selepas dia menjalani pembedahan buang batu karang.......kat umah pun Mak wan tak berapa sihat kata doktor dapat 'autoimmune'.........selepas balik bawa Mak Wan pi Pantai Hospital buat colonoscopy........itu nasihat doktor azhar di Sik.......mahal juga basic fee pun RM 800...dengan ubat habeh juga ribu2..........mahal takpa asalkan lega............alhamdulillah dia dah pulih,tapi ubat kena makan dalam masa yang lama.....aku tak tau berapa lama.......Dr.Azhar pun kata kena makan lama........hangpa makan nasi goreng saja hari tu........nasib baik ada Kak wa.........


Aku tengok gambaq hangpa maseh handsome.......masih muda lagi....aku rambut dah habeh putih.........rambut hang masih hitam pekat..........

Doakan Allah berikan segala kecintaan pada seisi keluarga........selamat jumpa lagi.
Sekarang Haji Isa dan Mak ngahnya berada di Makkah.......dia pi dengan pakej aku dulu........juga 40 hari di sana.........pakej lain cuma 2 minggu saja.........harganya lebih sikit saja..........dia akan balik 4 april..........moga dapat umrah mabrur.

Wassalam.

ps:..........autoimmune boleh cari dalam internet..........a rare disease for south Asians,common in america.........anti-body very strong...when this occur antibodies do not only attack virus and germs but it will attack any part of our body.......colonoscopy boleh dapat dalam youtube.

ingat tak dulu aku dapat 'Necolapsy'.........you know more than me about diseases and medications...............cuma tak tau nak tangkap hantu



2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum tuan,


" unsangkarable indeed !!! "

Semoga tuan dan keluarga berada dalam kandungan sehat wal'afiat.

Wassalam.

cik ani said...

assalamualaikum ayahanda,

saya berminat sangat nak pergi umrah lama sampai 40 hari tu, bagaimana ek? tolong bagi nama travel agen tu .terima kasih.