Wednesday, May 25, 2011

SEPINTAS DARI BLOG ANGKASANURI

Gambar Hiasan : Ulamak ialah waris para nabi.........dajai sungguh orang2 yang mencaci ulamak......ingatlah dunia bukan kesudahan hidup kita........jauhilah sifat haipokrit......bimbingan ulamak perlu di dunia dan juga di akhirat.........jangan jadi hebat didunia kalau dilaknat di akhirat


Sepintas dari blog angkasanuri :

"Apa yang peliknya, Malaysia yang pengeluaran minyak tempatan melebihi 700,000 tong sehari turut mengikut jejak langkah negara-negara yang tidak mempunyai telaga minyak. Ke mana pergi segala hasil kekayaan minyak negara? Mengapa rakyat yang sering menjadi mangsa? Adakah ini yang dikatakan Umno menjadi juara rakyat? Rakyat didahulukan? Semua ini cukup membuktikan pemimpin Umno/BN makin tidak rasional dan sudah hilang waras. Ketika rakyat terhimpit dan menderita dengan kenaikan harga barang, pemimpin Umno/BN hidup senang lenang rakyat hidup dengan air mata berlinang.


Rakyat sebenarnya sudah tidak ada pilihan untuk memulihkan dan menyelamatkan negara ini selain daripada memastikan Umno/BN dinafikan daripada terus membentuk kerajaan. Cukuplah rakyat sudah lama tertindas dan menderita. Digula-gulakan sekejap masa pilihanraya menderita dan sengsara selepasnya. Rakyat perlu bangun dan berani memperjuangkan hak mereka. Gunakan kuasa yang ada untuk menolak kerajaan yang sudah tidak mampu membela nasib rakyat kalau bukan untuk kita pun tetapi sekurang-kurangnya untuk kehidupan lebih baik anak cucu kita pada masa akan datang."


1 comment:

Aki44 said...

Salam Ayahanda,

Cukuplah org melayu ditipu berbelas kali oleh umNO bien, buktikan kita cerdik pada PRU13. Kalau masih termakan tipudaya haramjadah umNO bien, maka selayaknya org melayu boleh dicap bangang murakab.