Wednesday, October 20, 2010

BATALKAN SAJA 100 TINGKAT TU


DENGAN NAMA ALLAH , 99 SEMUANYA


100 TINGKAT harganya 5 billion , dan seperti projek2 BN yang lain kosnya akan bertambah dalam bikinan............BILA SIAP PULA BIMBANG AKAN TUMBANG SUJUD KE BUMI.........takutlah pada doa rakyat.............

Lebih baiknya gunakan duit tu untuk biasiswa siswa di universiti.......


Salam melebar senyum.............srengenge nasihatkan jangan gila kuasa

6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

lihat, pandang dan buat pilihan

Wassalam

ainhany said...

salam ayahanda,

SETUJUUUU!!
seimbangkah pembngunan rohani dan materialisme?

w'aklam

mohdandmeriam said...

salam ayahanda cikgu..makcik sokong sangat2 cadangan tu..diharap pihak diatas faham akan kehendak rakyat jelata ..

Anonymous said...

Cadangan yang dikemukakan agar rancangan berharga RM5 bilion tu memang bagus. Tapi maukah Najib terima? Mamat ni pun macam Madey juga.... DEGIL. Harapnya semua rakyat tak kira menganut agama apa sekalipun berdo'a supaya tak jadi. Rakyat Kedah yang dulu taksub sokong UMNO/BN la ni dah terbalik kuang sokong PR. Bekas Exco juga macam tu. ADUN BN juga yang sekarang ni tengah senak perut kerana dilaporkan muflis tu tengah pening. Dia ni la ni tengah dok atas pagar. Kacau UMNO/BN di Kedah la ni.

Anonymous said...

Tapi aku masih tak harap dengan melayu kampung ni. kalau melayu bandar aku tak risau sangat. tapi kalau melayu luar bandar yang sokong umno kita cakap apa pun bukan nak dengar and faham. kitab rujukan mereka plak Utusan dengan B.harian. Umno dulu kini dan selamanya walaupun pemimpinku rasuah, seleweng duit and bla bla bla bla........

Atikah said...

Salam Ayahnda..

setuju...