Tuesday, October 26, 2010

MASA BERLALU TANPA DISADARI......

DENGAN NAMA ALLAH , 99 SEMUANYA


Masa dah sebulan berlalu.....tak ku sedarinya.
Aku beria nak menyambut hari ulangtahun perkahwinan ku yang ke 41.
Rupa2nya dah terlewat.........sebulan dah.
Inilah kad jemputan perkahwinan ku dulu......klik gambar untuk dibesarkan
Aku buat jamuan teh sahaja.
Kenduri kecil2an.
3 nama dalam kad itu dah meninggal dunia : ayahku Ahmad bin Abd.Latiff,Haji Awang Ahmad dan Yahya Ahmad........alfatihah.


Salam melebar senyum..........srengenge dan Mrs. srengenge

5 comments:

ainhany said...

salam Ayahanda.

ALHAMDULILLAH dan SELAMAT ULANGTAHUN PERKHWINAN...muga bahagia selamanya.

p/s:
-masih ade serinya w/pun baru lewat sebulan ...
-tika tu saya belum mnjelma dan tahniahla atas koleksi yg disimpan..
Ayahanda mgg hebat!!!

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

Selamat hari ulang tahun perkahwinan ayahanda dan mak wan

Allahuakbar
Subhanallah
cermatnya Ayahanda
masih menjimpan koleksi begini
taniah

Wassalam

PINATBATE said...

Selamat ulangtahun perkahwinan,semuga dalam keberkatan Allah hendaknya.
rasa terharu tengok gambar kad jemputan ni..sungguh nostalgia..

PINATBATE said...

Ya..baru saya tersedar..saya masih belum lahir lagi ketika itu..mungkin masih dalam kandungan ibu.

Aki44 said...

Salam ayahanda,

Selamat menyambut Ulangtahun Pewrkahwinan. Alhamdulillah ikatan yang masih utuh sehingga kini.

Kalu teliti tarikh, gayo nyer sy berkahwin 3 tahun terdahulu iaitu 12.12.1966. Masih gitu gitu !