Thursday, October 14, 2010

KOLEJ KEJURURAWATAN ALOR STAR

DENGAN NAMA ALLAH , 99 SEMUANYA


Rombongan dari Kolej Kejururawatan Alor Star melawat sepetang ke Rumah Gemilang.
Rombongan sebuah bas
Di ketuai oleh Mrs.Lai............kali ni mai nak tengok2 saja,lepas ni akan datang lagi nak buat program kesihatan kepada semua penghuni Rumah gemilang..............welcome,the doors are always open.
Seronok suasana kampong,tak hingar bingar macam di bandar.........udara pun nampak kelainan rasanya.....pokok2 banyak di sekeliling....nyaman
Para pelatih bergambar beramai2 bersama Pegawai Kolej
Gambar pegawai2 dari kolej.............ada yang dah nak pencen.....mereka yang muda pula akan mengambil alih.
Aku mudah ingat nama budak muda ini.......Amirul......
Si jelita ni curi gambar aku,aku curi gambar dia........


Salam melebar senyum............srengenge dulu bercita2 nak jadi doktor.

5 comments:

Chik Att said...

org panggil misi kat nurse perempuan , kalau lelaki nak panggil apa?

Anonymous said...

kat lelaki panggil misai kot

Anonymous said...

Dalam ramai2 nurse tu takde ke yang ayahanda berkenan nak buat menantu? hehe

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

amboiii
manis2 hensem jururawat tu

boleh cepat sembuh
he he

Wassalam

D.A.N said...

lelaki panggil male nurse...