Monday, January 17, 2011

BERITA RINGKAS

Mudah saja nak menang...........kita tipu sana,tipu sini.........undi pos pun boleh bantu.......tapi dosa menipu sapa tanggong ?
Ni cikgu Mala akan bertanding di Tenang.........depa dah mula buat kerja karut..........suaminya di arah bertukar 24 jam ke JB ( aku dapat dari kerabubersuara)........kejam sungguh depa.........tak gentleman.
Mercu-tanda jemaah haji Malaysia........Masjid Kucing telah di roboh untuk pembangunan Masjidil Haram.............gambar ihsan dari haji arshad
Ni pun satu lagi hal..............1Malaysia,macam2 ada............bumi kita semakin huduh

4 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

kita mulakan dari sekarang mohon kemenanggan memihak kepada yg inginkan Islam dimuliakan

Wassalam

Aki44 said...

Salam Ayahanda,

Bumi tenang akan bergelora jika biem menang.Mohon agar musuh2 agama Allah kecundang.

Chik Att said...

wahhh memang perkasa amaran tu ....

Kakzakie said...

Assalamualaikum Ayahanda,

Pn Normala mempunyai kekentalan jiwa. Muslimat Pas tahu siapa beliau walau baru berusia 38 tahun. Kewibawaannya merangkumi seluruh Johor. Mengharap pengundi Tenang buka mata dan hati seluas-luasnya.