Saturday, October 30, 2010

PIALA MALAYSIA MALAM NI

Aku pun harap pilihanraya kecil di Galas dan Batu Sapi pun berkualiti ,tiada tipu menipu,tiada hantu dan rasuah.......mmbek...mmbek...mmbek.

5 comments:

TUN TIJAH said...

Salam Tuan,

Katanya untuk hidup, kena pandai tipu....ye ke??????
Tapi di PUJ nih awal pagi dah hujan...harap Bukit Jalil aman dan sentosa.
Saya org perak....atas pagar je lah.

atuk said...

Assalamualaikum Ayahanda

tak berupa minat bola
kerana permainannya kasar...he he

Wassalam

Kakzakie Purvit said...

Salam Ayahanda,

Biarlah mereka mengejar bola yang sebiji tu. Kakak mahu ketelusan di Galas....

rosli said...

Sala Ayahanda,

Saya minat bola sejak dulu, pernah bawak team bola TMFc ke peringkat Liga Super.....tp ramai pegawai FAM tak super.....skg saya hanya perhati dari jauh.....drama dan kontroversi FAM tidak akan habis selagi puak2 tu masih dalam FAM. Bolasepak Msia tidak akan ke mana2 jika tidak ada anjakan paradigma .....mesti ada ada yang kena bagi idea di luar kotak pemikiran.

Saya salah seorang yang kuat 'menentang' FAM dulu, hasilnya sangat perit....skrg saya redho... idea dan kertas kerja saya nak bawak bolasepak Msia ke Piala Dunia tahun 2026, saya akan simpan dalam pc/dan dalam otak fikiran saya dan di bawak mati....kecuali saya dapat bertemu 4 mata dengan DYMM Sultan Pahang atau mana2 Perdana Menteri yang akan memerintah Malaysia akan datang.

Pada mereka idea orang macam kami ni tidak cukup bagus......merek ada ide lebih bagus....sbb tu dah dekat 30 tahun memegang FAM ...level Asia pun kita terkial2 lagi.

Maafkan saya ayahanda...kerana bercerita panjang dalam rumah ayahanda....saya akan cuba brainstorm di rumah saya di masa akan datang

Pak Ngah: said...

:: salam..kelantan menang 2-1..kesian kat pemain..mengejar bola sebiji.