Saturday, November 12, 2011

BILA NAJIB DAPAT HAJI MABRUR




 DENGAN NAMA ALLAH , 99 SEMUANYA

Rakyat Malaysia cukup bertuah kalau Haji Najib mendapat haji mabrur.........jom kita sama2 doakan



PM yang dapat haji mabrur akan hanya mengadakan pilihanraya setelah segala penyelewengan sistem pilihanraya dapat diperbaiki. Mana mungkin mereka yang dapat haji mabrur sanggup mengadakan pilihanraya dengan penipuan, ketidakadilan dan daftar pemilih yang tidak bersih?

Kesan haji mabrur, PM diyakini akan mencadangkan agar celup jari dilaksanakan dalam PRU akan datang untuk menghalang penyelewengan dalam bentuk undi hantu dan undi berganda.

Lepas ini tiada lagi penyelewengan,pembaziran,rasuah,bodek membodek dan parti PAS akan bubar tersendiri bilamana hudud dilaksanakan lebih awal dari negara Brunei Darussalam......


Kalau semua ini berlaku, jangan terkejut kalau ada rakyat yang cukur kepala, bayar nazar atau ada kambing yang kena sembelih sebagai tanda kesyukuran. Namun, jangan sembelih dahulu, sehingga kita dapat lihat tanda-tanda haji mabrur itu berlaku.

Dan lembu2 Feedlot NFC akan dibeli oleh rakyat semuanya untuk tunaikan nazar mereka.Insyaallah , semua ini tidak mustahil...........kemungkinan berada dimana2 pada bila2 masa.........

1 comment:

Anonymous said...

haha, lembu Feedlot NFC nampak gayanya tak dapat diselamatkan lagi.

yang lain tu ada kemungkinan. haha.

kalau tak mambrur sepenuhnya pun, mambrur suku pun dah syukur..