Sunday, October 16, 2011

SUASANA MAJLIS JAMUAN ( GURU BERSARA KEDAH).......Bahagian 7



 Gambar di Majlis Jamuan pada hari mesyuarat agung Persatuan Guru Bersara Kedah 2011


 Dato' Mahfuz bersama pesara yang tertua dapat hadzir..........


 Dato' Mohd Isa sedang melayan tetamu , di sebelah beliau ialah Dato' Halim "R"











 Makan cikgu Ibrahim.............dulu you berkerja kuat menolong guru2 Melayu di Jelapang Padi ni.......yang srengenge ingat perjuangan lulusan darjah 5 sebelum perang setaraf dengan SPM.........dan berjaya.........memang dah cukup puas kita bergelumang dalam dunia pendidikan........moga Allah terima semuanya dan redhoNya yang kita pohon


 Cikgu Ya Leman........hari2 dia mesti baca blog srengenge.......kalau sehari aku miss tuleh , cikgu ya akan telepon bertanya khabar..........takut2 aku medapat panggilan Ilahi.........mati mesti mati......sapa mau tongkat langit........dunia bukan tempat berglamour........dan bukan tempat yang glamour


 50 tahun aku tak jumpa Maasom............tahun sudah aku mula jumpa dia...........tahun ni cikgu Maasom datang bersama isterinya......


 Cikgu Ishak...........orang kuat segala2nya........kuat buat kebun........kuat berpersatuan......kuat dalam pertubuhan koperasi..........kuat kegiatan menembak..........orang kuat pekebun kecil........orang kuat dalam pertubuhan penanam padi........orang kuat politik..........dllnya








 TERIMA KASIH ..........INSYAALLAH DAPAT BERJUMPA LAGI DI TAHUN HADAPAN
























1 comment:

atuk said...

Assalamualaikum Ayahanda

saya lihat drp bhg 1 ke bhg 7
suasana nampak meriah
dan semuanya ceria

Wassalam