Monday, March 16, 2020

10 JANUARI 2010

FBook entry oleh Ayah Zain dari Melaka

Ahad, 10 Januari 2010


akhirnya realiti terjalin juga

100110 : Setelah sekian lama menunggu, pertemuan aggota PDKM berjaya direalisasikan pada petang 10 Jan 2010 pada pukul 3 petang di Masjid Muadz bin Jabal, Setiawangsa Kuala Lumpur. Pertemuan ini tertangguh hampir 4 bulan kerana perancangan pertemuan ini coba dilaksanakan pada Ogos 2009, namun terpaksa ditangguhkan kerana tuan tanah PDKM jatuh sakit. Alhamdulillah pertemuan kali ini dapat dijayakan dengan lancarnya.

Antara yang hadir ialah Ayahanda Nginep Serengenge, kak sidah, datin nija, datin sofi, sonata anak kancil, rosli, saifudin.com, umi humairah dan suami, shami2, Musafir Islam , wan, che yem, kak zainon dan lain-lain lagi. Majlis ini mungkin gagal dilaksanakan tanpa tulang belakang CL yang bertungkus lumus seperti Hanis, CP, CM, Tikah, Syima@sinomosa , dan beberapa orang lagi. Pendek kata mereka yang turun daripada Kedah hingga ke Johor - drpd utara tanah air hingga ke selatan tanah air. Terima kasih anda semua memang hebat. Beruntung CL mendapat pembantu seperti anda, kerana anda majlis ini berjalan begitu lancar dan santai.

Majlis dimulakan oleh juruacara bidan terjun si CP dengan bacaan doa oleh ustaz dan seterusnya bacaan kasidah oleh ustaz dan  4 orang anggotanya. Sungguh bermakna majlis gathering PDM ini apabila tuan punya blog, CL menyampaikan sepatah dua kata sebagai tanda terima kasih kedatangan peminat anggota PDKM.

Kezutan yang dinantikan tidak muncul-muncul kecuali Kek mini raksaksa untuk CL dan peminatnya serta banner daripada ayahanda NS.


Masjid Muadz bin Jabal
menanti kedatangan peminat PDKM

Sebahagian peminat PDKM,
tak sabar, bila majlis nak mula ni
CP, si pengacara -memulakan majlis

Selepas doa, alunan kasidah di perdengarkan

Ucapan CL
Tekun mendengar ucapan
apa tu? - Kezutan!!!
tu dia kek untuk CL dan peminat
Banner drpd ayahanda NS

potong, jangan tak potong

Tulang belakang sedang bergambar kenangan
eh eh dapat award
makan time
yum yum

cokelat ?  ikhlas drpd kak sidah

No comments: