Saturday, July 3, 2010

AL SAFWAH , MAKKAH

Ku simpan gambar ini sebagai kenangan.......di malam aidilfitri aku dan mak wan beraya bersama CL dan bloggers dari Yanbu,Madinah..........tu di Tingkat 7 ,room 28 di Al safwah, Makkah.

Kenangan peribadi yang ku peram tersendiri.

Salam melebar senyum.............srengenge tak lupa di malam aidilfitri yang penoh syahdu.

6 comments:

Ummi Humaira said...

salam ayahanda...

ummi pun nk simpan gak gambar2 yg ummi klik di sana aritu...kenangan yg takkan berulang lagi

mama ju, said...

Salam Prof srengenge

Cantiknya gambar tu...lepas ni tak de lah lagi gambar kat studio tu....

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

salam ayahnda..
sendu terasa...

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

salam ayahnda..
sendu terasa...

manzlie said...

slam from makkah

kenangan bersama ayah dan mak di malam ramadan dan hariraya aidilfitri


wasalm

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

saya baru berangan ragan nak ambil gambar drp Al Safwa

Insyaallah ada rezeki tempat lain kut

Wassalam