Saturday, January 27, 2018

MEMOIR FUTURISTIK EXTRAORDINAIRES NO. 3 TERPEGUN AKU DENGAN LELAKI DI EPISOD KE 2 DULU


Aku tak berani komen dengan kisah lelaki yang menjelajah ke ke future pada tahun 6 ribu..........dan aku pun tak berani nak menjelajah ke future...........kita tak mempunyai umur sepanjang itu.........yang ku idamkan cuma nak menerjah ke future melalui proses hidup dan mati kita..........aku akan berpandukan AlQuran dan Hadis2 Nabi supaya mendapat guidance sebenar dan tidak menyeleweng dari apa Allah tetapkan..........kalau tersilap nanti akidah kita rosak....nauzubillah.
Insyaallah akan ku mulai semula menulis hasrat ku melalui memoir futuristik.........aku kena mengaji semula tentang dunia akhir zaman dan tentang kematian ,supaya mudah kita pahami penjelajahan yang penuh abstrak ini.
Izinkan aku mengaji dulu , dan pohon restu dari Illahi supaya dapat membuka mata-hati kita supaya iman dan amal kita terjamin keselamatan.....dan diredhoi Allah....amiiinn
Insyaallah jumpa lagi

No comments: