Thursday, October 29, 2009

HONEYMOON




Ini satu tajuk yang aku sendiri tak tau apa nak ditulis.Ini tajuk untuk orang muda2.Jejari ku kaku tak pandai nak menari2 di keyboard.Masih dok pikiaq apa bendanya aku nak tulis.Tajuk ni tak sepadan dengan orang tua seperti aku.Nanti anak2 ku bila membaca,nanti pikiaq apa orang tua ku sudah berubah perangainya.
Ia bermula begini : Kerana masih terngiang2 di telinga dan juga masih membeliak2 di mata tentang kesyahduan Makkah/Madinah,aku cuba surf blog Hotel Safwah tempat anaknda Azli bekerja di Makkah.Rupa2nya hotel ini ada menawarkan satu pakej untuk sesapa nak berbulan madu di Makkah.Tak pernah aku dengar orang berbulan madu di Makkah.Biasanya depa pi tempat lain.Jadi aku cukup tertarik dengan pakej ini.Dan aku pun ingat lebih baik berhoneymoom di Makkah dari pergi ketempat2 lain.Boleh beribadat dan berdoa di Kaabah,memohon kepada Allah.Memohon kebahagiaan rumahtangga dsbnya.
Gambar2 di atas adalah bilik khas untuk para pengantin.Jadi kalau anak2 kita ada hajat nak berhoneymoom di Makkah,bolehlah contact anaknda Azli.......mungkin boleh dapat diskaun.So orang muda2 its worth a try.Di Makkah dan Madinah ada berbagai : dunia dan akhirat.Allah kurniakan,only if you ask for it.

9 comments:

aznaz said...

salam ayahanda..

terima kasih kerana duk promosi kan Hotel di tempat kerja anakanda nih...semoga allah swt memberkati ayahanda ..insyalah

syukran

waslam

rezeki said...

salam ayahanda,

satu cadangan yg baik dan hebat.
akhirat dapat, dunia pun dapat.

insyallah

Anonymous said...

Not worth pak cha, very expensive. Mahal sangat la pak cha hotel ni. Tapi kalau pak cha nak sponsor ok jugak. hehe. saya pun cadang nak kawin bulan 5 next year. Can pak cha?

Unknown said...

Honeymoon di makkah memang la worth, but honeymoon at this hotel i dont thing so.

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

salam anaknda,

Tu diaaa !
Dah apa pun insan yang berminat.Cuba baca komen di atas tu.

Dia minta ayah sponsor....insyaallah kalau Allah izin semua jadi beres.

salam ayah dan mak.

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

salam rezeki,

kalau berminat sila daftarkan nama.
Insyaallah kalau Allah beri rezeki,ayah sponsor.

salam.

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

salam anonymous,

Insyaallah ,doakan saya jadi kaya.Boleh sponsor sapa saja yang mencintai Allah.

salam.

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

salam ema,

what make you think so ?
Nothing is impossibble.

Actually impossibble is nothing.
Yes, when is your date?

My regards

Leenoh said...

Salam Sdr.Pak Cha.

Suatu hari nanti kalau diizinkan Allah saya nak pi jumpa Azli di situ.

Nampak canggih juga hotel tu, silap-silap mata tak boleh lelap nanti he3