Monday, October 12, 2009

PENYAKIT SASAU DAN DUNIA KU






INI GAMBAR HIASAN
Bidai kaabah yang dulu






PENYAKIT SASAU


Penyakit sasau akan melanda sesapa saja.Kebiasaan hidup dah lari dari rel nya.Semua jadi luar biasa.tak menepati kehendak naluri manusia.Di masa itu Allah dah tak kira pahala dan dosa lagi.Manusia kembali kepada taraf budak2.Kerana perangainya jadi kembali menjadi budak.Ada orang kata penyakit nyanyok.Tak sapa nak jadi nyanyok.Menyusahkan ahli keluarga dan anak-pinak.Al-quran ialah ubat penyakit tersebut.Jangan lalai,selalulah membacanya.


Dunia juga akan jadi nyanyok dan sasau.Akhir2 ni jelas nampak kesasauan dan kenyanyokan dunia.Berbagai bala menimpanya.Penyakit ni makin terok dan padahnya kita semua yang akan terima.Kerana kita ialah kalifah di bumi Allah.Semuanya terjadi kerana hukum2 Allah di abaikan.Ada yang meminggirkan terus hukum2 ini.Astagfirullah,astagfirullah,astagfirullah.


Kejadian gempa di Sumatera dan Jambi menepati 3 masa. Jam 17.16.Jam 17.58.Jam 8.52.Ketiga masa tersebut menepati janji-janji Allah.Sila rujuk Al-quran pada Surah 17 ayat 16 , Surah 17 ayat 58 , dan surah 8 ayat 52.

3 masa kejadian sama dengan 3 ayat janji Allah.

Wallahuaklam.

No comments: