Wednesday, June 30, 2010

GRUP TOYOTA UMW mai tengok VW

Dengan nama Allah , 99 semuanya


Anaknda Syamsul dan grup Toyota UMW dari Sungai Petani mai buat suprise visit.Nasib baik ada kat umah,kalau tidak melepas............mai tengok Iskura ku.
Cuba tengok tu , semua berminat........nak tukar dengan Vios yang depa bawa tu.....hai tak lah aku rela.......nanti gila talak la.........

Inilah tawaran mereka sebuah Vios baru 80K harganya..........cantik.....sesapa nak beli buat tempahan melalui srengenge........boleh dapat special price.


Mai secara suprise......boleh makan pun secara suprise..........laksa semalam ada lagi.
Thank you for coming.
Salam melebar senyum..................srengenge termimpi juga vios tadi.



5 comments:

Ummi Humaira said...

salam ayahanda ...

apalagi ayahanda , melaram ler plak dgn vios tu .... he he he

adrienero said...

Salam Paklong..terima kasih jamu makan tadi.dok teringat lg durian tp sbb kenyang sangat x dpt makan banyak


azizul adri TOYOTA SP

YB said...

salam ayahanda,

kalau depa bawak camry esok, talak ke tak?

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

mana nak sama Vios dgn Iskura kan

ayahanda tempah Vios ke

Wassalam

Pak Ngah: said...

:: salam..

:: nampak macam vios G la.. OK la tu..