Saturday, June 19, 2010

KAK LEHA,KAK ASYIAH DARI ESPI.........PART 2

Dengan nama Allah , 99 semuanya


Depa nak pi melawat Rumah Gemilang pula
Boleh bergambar dengan sebahagian dari puteri2nya.....La...kak Leha menoleh kebelakang.Tu yang berkelubung warna hijau tu.
Lepas tu dengan sebahagian dari putera2nya pula.



Banyak hadiah yang Kak Leha/Kak Asyiah bawa tu..........satu bungkusan bahulu.


Ini pun satu kotak besar..........aku pun tak tau apa nama kuih ni.




Satu kotak besar yang ni pula............mak wan tau namanya,aku tak tau.......tau makan saja.






Eh.........ya,Kak Leha menandatangani buku pelawat.........nama CL dan Hanis,Atikah pun ada kat situ.......orang Manado pun ada juga,kata Kak Leha.






Depa dah nak pulang.........kesian tak boleh jamu makan.........lain kali mai,jangan posa.
Bye,bye.....make sure you come again.
Salam melebar senyum...............its srengenge ,its here.





2 comments:

kak su said...

Salam Ayahanda

Rumah Gemilang tu..rumah anak2 yatim ke???

Pak cha kah pengurusnya???

Maaf saya belum mengenali sepenuhnya...

Wslm

NGINAP SRENGENGE said...

salam Kak Su,

Ya....rumah anak2 yatim.

Saya cuma AJKnya.

Terima kasih singgah di srengenge

wassalam.