Saturday, June 19, 2010

KAK LEHA ,KAK ASYIAH MAI DARI ESPI......PART 1

Dengan nama Allah , 99 semuanya
Hari ni Kak Leha dan Kak Asyiah mai dari Sungai Petani.Taman Ria Espi.
Terima kasih mai jengok kami ni.
Awat tak telepon.
Telepon tak dapat.
Nak jamu apa ni ?
Tok sah jamu,kami berdua puasa Rejab.
Ishh....,tak puas hati kami.......tapi puasa mereka ialah tanda2 ketaqwaan.
Ni kereta Kak leha,mula2 tak mau masok porch.Tapi selepas beri tau yang aku buat porch tu habeh 4 juta RM,baru dia bawa masuk.......itulah gurauan persaudaraan.
Selepas turun terus ke pokok ajaib tu....tapi sayang tak ada buahnya........kalau tidak boleh juga mencubanya........tak boleh,kerana berpuasa.

Riang depa bergambar dengan Mak Wan.....sambil bergambar bercerita pasai pi ke Baitul Muggadis...........rajin mengembara dia.........bulan Julai ni nak pi ke padang Sumatera pula.......lepas tu insyaallah Ramadhan ni ke Makkah........moga selamat tercapai cita2.....kalau jadi ke Makkah bagi tau.....nak kirim sesuatu kat CL di Al-Safwah..........Kak Leha pun silent reader PdKM......aku perkenalkan kat Kak Leha lama dulu.




Mai aku perkenalkan depa : dari kiri......Kak Leha , Mak Wan dan Kak Asyiah.....mai lagi , dan pastikan tak berpuasa hari tu.



Terima kasih daun keladi.........apa benda tu..........thank you.
Salam melebar senyum.................silent reader PdKM pun ziarah srengenge.....srengenge akan beri petua nak masuk Studio PdKM di Al-Safwah Ramadhan ni......Kak leha angguk bersetuju.





2 comments:

kak su said...

Salam pak cha & mak wan

Terima tetamu lagi....mmm....

Seronoknya ramai kawan kan ayahanda..

Alhamdulillah nampak mak wa sihat kan...

Wslm

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

syem melebar tetamu tuu

tanda tetamu dilayan dengan mesra oleh tuan rumah, moga murah rezeki untuk memperkukuhkan agama Islam

Alhamdulillah
mak wan oun nampak riang

Wassalam