Friday, May 28, 2010

BEKAS PUTERI RUMAH GEMILANG

DENGAN NAMA ALLAH , 99 SEMUANYA

Tak ku kenali motosikal Kriss ni.Ada beg ,tentu orang jauh ni.Hari ni dah ada 3 kumpulan yang datang.Tapi tak sempat ku nak rakamkan dalam blog aku.In yang ke-4 nya.Seronok bila rakan jauh datang,kerana aku dah tak larat dah nak pi jumpa depa.Katanya bila orang datang depa membawa rezeki...........
Assalamualaikom......rupa2nya bekas puteri RG.......ingat lagi hang pa kat Pak Long dan Mak Long.....Latifah (kiri) dan Sakimah ( kanan)........Latifah siswi di UiTM ( major Langskap..tahun akhir).Sakimah siswi di UPSI ( akan jadi cikgu kaunseling )....insyaallah moga berjaya kamu berdua.Selepas ini bolehlah membantu keluarga masing2.Tak semua yang ingat kat RG macam depa berdua ni.Ada yang langsung tak ingat..........itu semua adalah dari kebodohan kami mendidik mereka.

Lepas makan depa pun nak balik.......awat tak tidoq di srengenge ?.......nak tidoq di RG bersama adik2......nak ambil kenangan lama semasa di RG.
Syukur mereka dah besar dan cerdik......terkenang semasa mereka kecik2 dulu tinggal di Rumah Gemilang........Jangan lupa mai lagi.......RG membawa berjuta kenangan....Moga Allah memberi kami semua AJK Rumah Gemilang ganjaran di akhirat.
Salam membawa senyum.........its me srengenge


3 comments:

manzlie said...

salam from Makkah...


alhamdulilah..mereka masih lagi dapat menghargai jasa ayah dan mak...syukur

moga allah swt berkati hidup mereka..insyallh


waslam

YB said...

salam ayahanda

semoga menjadi pencetus semangat utk berjaya kpd adik adik yg lain.

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

atas didikan sempurna
sesudah terbang tinggi
akhirnya datang ke asal usul mereka
taniah

Wassalam