Tuesday, May 4, 2010

WENT A HUNTING SPREE



Kelmarin pi hunting tupai sekeliling kawasan rumahku.

Durian kurang menjadi kerana hujan banyak pula.Pokok2 memucuk baru.

Ni senapang kepunyaan kawan ku Ismail DO.Kalau biarkan tupai,rezeki nak

makan tahun ni habeh dimakan tupai.







Ni dia kawan ku Ismail DO....kaki menembak....pakar menembak.



Tengok tu semua gemok2.Yang ni aku tembak



Ni aku punya.....cekap juga ya...tapi mata kelabu,banyak yang miss




Ni semua Ismail punya,dia pakar menembak.




Ni lagi Ismail punya...........setiap kali tembak mesti tak miss.





6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

saya pernah juga menembak tupai
tapi dlm sepuluh das
seekur dua aje yg kena

Wassalam

YB said...

Salam ayahanda

hebat kawan ayahanda tu. Bekas tentera kot.

manzlie said...

salam from Makkah...


ayah...sampaikan slam rindu cl pada mak dan anak anak gemilang...rindu dah sangat nak balik rumah ayah nih..


waslam

khairyn said...

salam ayahanda

err... tupai tupai itu sangat comel. Mungkin saya tak sanggup nak tembak tupai. :(

Anonymous said...

Bagi yang takde dusun durian mmg takkan sanggup tembak tupai. tapi bagi pemilik dusun durian tupai adalah musuh utama. Kalau tak ditembak tupai2 tu maka tak makan durian lah jawabnya. Nak tak nak terpaksa jugaklah ambil tindakan. Tapi jgn buat macam polis pegi tembak adik aminulrashid dah lah.

ab halim said...

hi pak cha, nak buat ape tupai tu..

daripada,
Abdul Halim Mohd Noh
Banting, Selangor