Friday, May 21, 2010

JIJIK



Ini cuma satu gambar yang aku sanggup melihat.
Banyak lagi gambar2 yang boleh memuntah otomatik.
Kalau ingin melihatnya sila klik http://mohdlin.blogspot.com
Tajuk n3 : sup luar biasa
Tarikh n3: sunday May 09
Astagfirullah.

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ayahanda

Subhanallah
Nauzubillah

Wassalam

ina said...

Salam Ayahanda,

Tak klik pun akt link yg diberi. Pasti tak sanggup nak tengok dan takut terbayang2 di mata.

mama ju, said...

aslkm ayahanda

Ceritalah sikit ayahanda..mama tak berani nak tenguk...tgk Sdr rozali tu kan dah terperanjat!

Ummi Humaira said...

salam ayahanda....

MasyaAllah , geli geleman nya , rasa memang nk muntah betoi2....

NGINAP SRENGENGE said...

SALAM rOZALI,

Nauzubillah.Menggerunkan.

wassalam.


Salam ina,

Kalau takut tak payah klik.
Takut tak boleh nak makan nanti.



Salam mama ju,

Tak usah tengok mama ju.Saya pun dah tersilap masukkan n3 ni.

wassalam.