Thursday, June 26, 2008

DI SINI TIADA ADA DUIT

Hari ni aku banyak membaca.Aku suka membaca blog.Masok melayari blog2 membaca lepas satu , satu.Tak kisah sangat blog politik ataupun apa saja blog.Ada sebuah buku yang aku senaraikan nama2 blog. Aku tak membeli suratkhabar,aku cuma baca online.Satu dunia boleh kita baca secara online.Surat khabar Jepun ,korea dan China pun aku tengok,sebab tak boleh baca.Aku tengok gambar2 saja,yang kekadang memberi lebih maklumat dari membaca.

Blog yang tertarik aku baca hari ni ialah http://thoughtsintangents.blogspot.com/ .ia merupakan blog anak Sanusi Junid. Tolong klik dan baca postnya yang bertajuk : Unjust RM 1.5 Million Ex-Gratia Payment to Ex-justices……….kalau aku dapat sebanyak tu ,2 kali aku hidup semula pun tak habis2 belanja……itu saja komen aku. Dan kalau wang itu dikategorikan sebagai rasuah , komen aku ialah : Mengikut hukum Islam ,Pemberi dan penerima rasuah akan dihumban ke dalam neraka….nauzubillah.


Till we meet again.Regards.

4 comments:

amran jalil said...
This comment has been removed by the author.
amran jalil said...

Mencukupi atau tidak harta kita bergantung bagaimana cara kita membelanjakannya...

kaycomcentre said...

betui ka...

jalaluddin said...

Tapi kalau dah memang gaji rendah belanja macam mana cara sekalipun tetap tak cukup cik amran oiii....

Cuba berfikiran jauh sikit...