Tuesday, July 1, 2008

SEMI-PORNO........separuh lucah

TIKAM BELAKANG ……cerita semiporno

Laporan polis ini dibuat pada 28 June 2008 @ 5.45 PM oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan,"Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR." (sumber rockybru.blogspot.com)

Dalam Al-quran pun ada kisah tikam belakang . Zaman Nabi Luth juga zaman Nabi Ibrahim as.Kesan kemurkaan Allah dapat kita tengok di hari ini.Sempadan Jordan dengan Israel.Laut Mati: airnya masinpahit hingga ikan pun tak boleh hidup.Boleh tidor atas air,tak tenggelam.Tak payah jampi-jampi,memang tak tenggelam.Kandungan garam yang paling tinggi…..semua itu untuk memberi peringatan kepada manusia.

Tak sama menikam belakang dengan menikam depan.Banyak sukarnya menikam belakang.Tak semudah di depan.Lebih2 lagi tak rela.Terpaksa menentang dengan apa saja cara.Terpaksa menangkis tantangan.Dah pasti penuh berlebam2 dan calar2.Kecuali beri ubat tidor.Mampuih tak berjaya tanpa ubat tidor.Jenoh bergelut la. Nak londeh seluar sebelum tikam pun bukan senang. Kena penumbok la dulu.Nak tangkap ayam kampong pun jenoh kepong.Itik angsa gempar kita pun kita tak boleh buat ghena.Kecuali dia redho di tikam belakangkan.Baru boleh buat operasyen.

Kalau rela sekalipun , bukan senang Apollo nak jelajah masok lubang ajaib.Topi keledar pun sukar penetrasi.Lubang ajaib tak ada minyak pelincir seperti lubang depan.Yang ada Cuma taik2 kering di muka sumpit lubang ajaib.
Apollo dan lubang ajaib akan menerima sakit.Seminggu dua terpaksa menanggung kesakitan,apatah lagi kalau jalinan keredutan sumpit itu sedikit tercalar.Berjalan mengengkang lah , macam ada bisul di celah papan.Lepas tu nak buang air besar pun tak senang.Buang taik keras pun ada kesannya,inikan pula ada benda terojos masok.Seminggu dua tak keluar rumah.Kalau topi Apollo tu saiznya bertaraf raja ( king size ) lagi kerut-keriput mimic muka menahan kedurjanaan sakit-perit.Terkemut-kemut menahan pedihnya,menahan sakitnya,menahan siksa di dunia kerana dosa2 yang tercalar.Dosa susah nak keluar dari badan.Dia akan meronta2 tak mau keluar.Kalau terkeluar kita akan rasa sakitnya,pedihnya.Terkemut2 kita dibuatnya.Neraka ialah tempat mengeluarkan dosa.Allah ada berbagai caranya.Majoritinya di bakar.Dibakar,dibakar,dibakar sehingga habis dosanya.Barulah dipindah ke surga.Tapi dosa syirik tak akan keluar,terpaksa selama2nya di bakar,dibakar,dibakar.Ataupun direbusnya dalam berbagai cecair.Dengan cecair yang likat2 , bukan macam air yang lembut sifatnya.

Berlemoihlah topi keledar dengan segala taik . Sebab dia masok lubang taik.
Ada berbagai jenis ketulan taik.Kalau yang gemar makan cabai cili padi,mengembang kepala keledar bila tersentoh dengan kepala taik tersebut.Panas bercampor pedas.Apa bendanya suka masok lubang taik ? Tapi yang aku tau hanya babi suka makan taik.Ayam kampong pun serupa juga .Lalat gemar sangat bermesyuarat pada ketul taik.Tak dak taik yang wangi .Cukup membusukkan .Cuma taik minyak yang sedap di makan.Tu pun lani orang dah tak tau apa bendanya.Angin kentut yang berligar di dalam , boleh membunuh dan menyumbatkan berbagai kuman dipersekitarannya, walaupun bertopi keledar.Apollo akan rosak,punah…..lubang ajaib akan bengkak terus bernanah.Tak ada kesempatan nak pi buat repot ke balai polis.Sakit,macam orang kena sula, tak sampai seminggu ,mampuih.

…………………….jangan mencuba , niat pun tak usah……nabi tak mengaku umatnya……………………NAUZUBILLAH

2 comments:

jalaluddin said...

Dear pak cha,

You are correct. Bukan mudah nak buat apa2 ikut belakang ni. Kalau betul budak durjana tu kata bahawa dia diliwat oleh anwar tanpa kerelaan, bukan mudah bagi anwar nak meliwat budak tu. Memang tak masuk akal. Sangat sukar nak main ikut belakang ni.

adura said...

Salam kasih pak cha,

Rakyat malaysia majoritinya takkan percaya dengan tohmohan dan fitnah sebegini.

Mungkin ada segelintir yang percaya kerana mereka itu termasuk dalam golongan yang tidak mampu berfikir.

Kotor.... kotor... kotor.... Lebih kotor dari zaman jahiliah!!!