Wednesday, August 1, 2007

JULY 28TH MEMORY....CIKGU DIN RADIO

Allah is really GREAT. In my blog dated 28th of July titled CIKGU DIN RADIO membuat saya cukup terharu dengan 'telegram' Allah . Seperti saya ceritakan saya sangat teringat pada cikgu Din . sehingga saya terasa nak tulis pasal sebahagian dari larian hidup kami berdua. Dan hari ini dia telah kembali ke rahmatullah ....ALFATIHAH.

Aku bersama kawan2 karib ku Johng Kaseng dan Jid sempat pergi mengziarahinya .
Itulah yang aku selalu ingatkan kita semua akan kembali .
Alhamdulillah perginya seorang cikgu Din ,Allah memberikan aku 2 orang kekawan baru sebagai ganti . Mereka ialah Pak Non dan Azizi . Salam persahabatan dari saya . Marilah berkawan kerana Allah . Kita tak nak cari kepentingan peribadi . Once you are my friend , you are always my friend . Kalau ada yang tak kena ,please advise me .

Doakan untuk semua kekawanku semoga dalam penuh kecintaan Allah.
God willing , we will be blessed.

No comments: