Sunday, December 17, 2017

GENG 66 MINI REUNION SEK KEB HIGH CHAPPERAL (CHEPIR)




Tahniah AJK Geng 66 kerana berjaya menganjurkan mini reunion tanggal 16 Disember,2017.
Terimakasih kerana menjemput saya......syukur pada Allah kerana memudahkan saya hadzir ke Majlis.
Makan cukup kenyang ,dapat cenderahati lagi.
Masing2 dapat berkumpul dan bertemu semula dalam jangka waktu rata2 40 tahun........
Maaf kerana saya tak cam sesetengah dari para hadzirin , terutama bekas2 pelajar perempuan , Norhayati Yusof pula membawa cucu kecilnya bersama.......jadi saya dah termasuk golongan nenek.Terimakasih untuk semua.Terimakasih Norma Ismail , bebagai juadah disediakan........blurrrr kenyang
Kita bertemu semula dilain waktu,insyaallah.
Maaf segala salah silap saya , saya OTW berjumpa Allah .
Saya doakan moga semua mendapat cinta kasih dari Allah , murahkan rezeki dan teguh iman.....AAMMIIINNN

No comments: